1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowo zamówienie jest wysyłane w następnym dniu roboczym (Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy do godziny 7 rano, możesz dostać przesyłkę już następnego dnia). Przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj w następnym dniu roboczym po nadaniu. Dostawa do paczkomatu to ok 1-2 dni robocze (98% paczek dociera do paczkomatu już następnego dnia po nadaniu).

2. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt przesyłki przy zakupach powyżej 149 zł jest darmowy (nie dotyczy opcji dostawy InPost Paczka w Weekend, oraz  Poczta Polska - Przesyłka Zagraniczna). Do wyboru: kurier DPD przesyłka płatna przy odbiorze, kurier DPD przesyłka płatna z góry, dostawa do wybranego Paczkomatu InPost 24/7, InPost Paczka w Weekend (dostawa do Paczkomatu 24/7 w weekend), kurier InPost przesyłka płatna przy odbiorze, kurier InPost przesyłka płatna z góry,  Poczta Polska - Przesyłka Zagraniczna, odbiór osobisty po przedpłacie w sklepie stacjonarnym Football World

W przypadku zamówień poniżej 149 zł, koszty przesyłek są następujące:

  • kurier DPD, płatne z góry: 12,50 zł
  • kurier DPD, płatne przy odbiorze: 14,50 zł
  • Paczkomaty Inpost, płate z góry: 13 zł
  • kurier InPost, płatne z góry: 14 zł
  • kurier InPost, płatne przy odbiorze: 15 zł
  • Darmowa dostawa do sklepu stacjonarnego Football World  (ul. Kołłataja 7, Opole)


Koszt wysyłki zamówionego towaru poza granicę Polski, uzależniony jest od:

• wagi zamówienia

• kraju przeznaczenia

W związku z tym prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu.

Shipping cost depends of weight of order and destination country. Please contact with us before making purchase.

 

InPost Paczka w Weekend (dostawa do Paczkomatu 24/7 w weekend) jest usługą płatną z  góry 19 zł (Dotyczy zamówień złożonych i opłaconych do piątku do godziny 7:00 rano. Zamówienia złożone i opłacone po 7:00 w piątek będą realizowane w następnym dniu roboczym to jest w poniedziałek). Wysłanie przesyłki następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. 

3. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie jest to konieczne. Zamówienie można zostać złożone bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono zrealizowane, ale stracą Państwo możliwość korzystania m.in. z możliwości śledzenia statusów zamówienia, przeglądania historii zakupów, uczestniczenia w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.

 

4. W jakim czasie realizowana jest wymiana produktu lub zwrot płatności?

Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko. Zazwyczaj czas ich realizacji nie przekracza tygodnia od dnia dostarczenia paczki na nasz magazyn. W okresach wyprzedaży czy wzmożonej sprzedaży czas ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu, ale zgodnie z regulaminem nie przekracza 14 dni.

 

5. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich wymaganych pól do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki bądź wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu.

 

6. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

W Football World jest możliwy odbiór osobisty po przedpłacie na konto sprzedawcy. Punkt odbioru towaru znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem:

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

Godziny otwarcia:

poniedziałek -piątek: 9:00-17:00

sobota: 10:00-14:00

Zamówienia dostarczane są do punktu odbioru zazwyczaj w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedawcy.

 

7. Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

Oczywiście:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563

 

8. W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

Firma kurierska przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Kurierzy nie dostarczają przesyłek w weekendy.

 

9.Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu?

W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu smsem otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Udaj się do swojego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

 

10. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni. W tym okresie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli potrzebujesz więcej czasu na opłacenie zamówienia – skontaktuj się z nami:

drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl

a także pod numerem telefonu (od pon. do pt. 8-16), tel : 692 484 686

 

11.  W jakim czasie dowiem się, czy i jak rozpatrzono moją reklamację?

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia do nas obuwia wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: timsport@timsport.pl



12.  Czy w footballworld.com.pl otrzymam rabat z Kartą Dużej rodziny?

Karta Dużej Rodziny upoważnia do otrzymania kodu rabatowego na 5% w footballworld.com.pl. Aby otrzymać kod rabatowy konieczny jest wcześniejszy kontakt mailowy ze sprzedawcą na adres timspot@timsport.pl. W odpowiedzi na maila wysłanego przez posiadacza Karty Dużej Rodziny sprzedawca wyśle kod rabatowy 5%, który upoważnia do rabatu na cały asortyment. Aby otrzymać rabat konieczny jest kontakt przed dokonaniem zamówienia.

13.  Jak powinno być użytkowane obuwie?

Obuwie powinno być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Starannie sznurować obuwie. Nie doprowadzać do nadmiernego zabrudzenia. Czyścić wilgotną szmatką. Pranie w pralce jest zabronione. Obuwie należy suszyć w temperaturze pokojowej z dala od silnych źródeł ciepła. Obuwie ze skóry należy pastować odpowiednią pastą.