1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowo zamówienie jest wysyłane w ciągu 24h. Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy do godziny 11, możesz dostać przesyłkę już następnego dnia. W tym celu skontaktuj się z nami zaraz po złożeniu zamówienia.

2. Jaki jest koszt dostawy?

Aktualnie koszt przesyłki kurierskiej zarówno po przedpłacie jak i płatność przy odbiorze jest darmowy. Koszt dostawy poprzez paczkomaty inpost to 9,99 zł.

Koszt wysyłki zamówionego towaru poza granicę Polski, uzależniony jest od: 

• wagi zamówienia

• kraju przeznaczenia

W związku z tym prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu.

Shipping cost depends of weight of order and destination country. Please contact with us before making purchase.

3. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie jest to konieczne. Zamówienie można zostać złożone bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono zrealizowane, ale stracą Państwo możliwość korzystania m.in. z możliwości śledzenia statusów zamówienia, przeglądania historii zakupów, uczestniczenia w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.

4. W jakim czasie realizowana jest wymiana produktu lub zwrot płatności?

Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko. Zazwyczaj czas ich realizacji nie przekracza tygodnia od dnia dostarczenia paczki na nasz magazyn. W okresach wyprzedaży czy wzmożonej sprzedaży czas ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu, ale zgodnie z regulaminem nie przekracza 14 dni.

5. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich wymaganych pól do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki. 

6. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Jak najbardziej. Punkt odbioru towaru znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem:

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

Zamówienia gotowe są do odbioru następnego dnia roboczego po godzinie 11. Odbiór osobisty jest możliwy tylko i wyłącznie dla zamówień opłaconych z góry.

7. Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

Oczywiście:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE 

Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563

8. W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

Firma kurierska przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Kurierzy nie dostarczają przesyłek w weekendy.

9.Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu?

W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu smsem otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Udaj się do swojego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

10. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni. W tym okresie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli potrzebujesz więcej czasu na opłacenie zamówienia – skontaktuj się z nami:

drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl

a także pod numerem telefonu (od pon. do pt. 10-17), tel : 692 484 686

11. Złożyłem zamówienie z płatnością przy odbiorze, ale moja przesyłka w dalszym ciągu nie została wysłana – dlaczego?

Według naszego regulaminu – wysyłamy przesyłki za pobraniem jedynie po wcześniejszym potwierdzeniu. Potwierdzenie przyjdzie na adres e-mail podany przy rejestracji, należy kliknąć w przycisk „potwierdź zamówienie”, zostaniesz przeniesiony na główną stronę sklepu. W przypadku braku otrzymania e-maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia – skontaktuj się z nami, być może został wpisany zły adres e-mailowy lub nie doszedł – wyślemy jeszcze raz.

12.  W jakim czasie dowiem się, czy i jak rozpatrzono moją reklamację?

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia do nas obuwia wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: timsport@timsport.pl